چطوری میشه

وردپرس 3.7 انتشار

وردپرس 3.7 انتشار

Meet Basie، آخرین به‌روزرسانی وردپرس. این نام به نام پیانیست مشهور جاز Count Basie گرفته شده است. به روز رسانی محصول فرآیند توسعه پلاگین جدید بود (که شامل بیش از 200 نفر بود که به صورت تیمی برای بیرون راندن به روز رسانی کار می کردند). ویژگی‌های جدید عالی معرفی شده‌اند تا ادمین و تجربه کاربر را ایمن‌تر و دوستانه‌تر کنند. بیایید شیرجه بزنیم و ببینیم چه چیزی جدید است!

به روز رسانی های خودکار

برای به‌روزرسانی‌های امنیتی کوچک‌تر، به احتمال زیاد نیازی به انجام کاری نخواهید بود. وردپرس 3.7 به طور خودکار تعمیر و نگهداری منظم و وصله امنیتی و به‌روزرسانی‌ها را در حالی که به زندگی خود ادامه می‌دهید اعمال می‌کند. این یک ویژگی بسیار عالی است زیرا یکی از شایع ترین اشتباهات مبتدی وردپرس این است که از به روز رسانی های خود مطلع نمی شوید.

پشتیبانی جهانی

WordPress 3.7 همچنین شامل بهبودهایی برای نصب های محلی است. فایل های زبان صحیح به طور خودکار نصب و به روز می شوند تا سایت شما به خوبی کار کند.

امنیت

علاوه بر این، بررسی‌ها و اقدامات امنیتی جدیدی به وردپرس اضافه شده است تا اطمینان حاصل شود که به‌روزرسانی‌های شما ایمن و بدون درز هستند. شما همچنان باید به‌روزرسانی وردپرس 3.8 را تأیید کنید (برای دسامبر 2013 تعیین شده است)، اما تا دو ماه آینده می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید نصب شما کاملاً به‌روز است.

گذرواژه های قوی تر

wordpress-strong-passwordsما بارها در اینجا در WPExplorer به موضوع امنیت وردپرس پرداخته ایم (چگونه در 5 مرحله سایت وردپرس خود را ایمن کنید، اجرای رمزهای عبور قوی تر در وردپرس، 20+1 نکات امنیتی ). هر یک از این پست ها داشتن یک رمز عبور قوی را به عنوان یکی از بهترین (و ساده ترین) راه ها برای محافظت از سایت خود ذکر می کنند. وردپرس 3.7 با اضافه کردن یک رمزسنج جدید براق کار را برای شما آسان تر می کند. این متر اکنون می تواند قدرت رمز عبور شما را با جستجوی الگوها، نام ها، مراجع فرهنگ پاپ و سایر ترکیبات رایج بررسی کند.

نتایج جستجوی بهبود یافته

در نسخه های قبلی وردپرس. هنگامی که خوانندگان محتوای شما را برای کلمه یا عبارت جستجو می کردند، محتوای مطابق با ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می شد (و برای مبارزه با این موضوع افزونه جستجو Relevanassi). این همیشه مفید نیست زیرا محتوای منطبق ممکن است فقط یک نظر یا نقل قول باشد که چندان مرتبط نباشد. WordPress 3.7 اکنون نتایج جستجو را بر اساس اهمیت و ارتباط نمایش می دهد، بنابراین وقتی کاربران سایت شما را جستجو می کنند می توانند به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.

برای توسعه دهندگان

برای کسانی از شما که در داشبورد وردپرس کاوش می‌کنید، گزینه‌های جدید بسیار خوبی برای توسعه‌دهندگان وجود دارد که می‌توانند با آنها بازی کنند. کنترل‌های به‌روزرسانی، جستجوهای تاریخ پیشرفته و عملکردهای بیشتر وردپرس تنها تعدادی از پیشرفت‌ها هستند. کد را بررسی کنید تا همه جزئیات آبدار را ببینید به روز رسانی.

نتیجه گیری

امیدواریم شما هم مانند ما از جدیدترین نسخه وردپرس لذت ببرید. این پر از به‌روزرسانی‌های مفید است که مطمئناً زندگی را برای توسعه‌دهندگان و کاربران آسان‌تر می‌کند. تا حالا آپدیت کردی؟ شما چه افکاری دارید؟ ما دوست داریم نظرات شما را در مورد WordPress 3.7 بشنویم!

حتما بخوانید : وردپرس 3.8 نسخه بتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا